Reklamacje i zwroty

Jako dystrybutor kosmetyków Garra Rufa Cosmetics dokładamy wszelkich starań, aby produkt wysyłany do Ciebie był pozbawiony jakichkolwiek wad. W tym celu każdy kosmetyk przed zapakowaniem jest szczegółowo sprawdzany oraz zabezpieczony plombą. Jeżeli jednak produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zawsze możesz skorzystać z opcji reklamacji lub zwrotu towaru / odstąpieniu od umowy.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy paczka jest uszkodzona,  a towar naruszony wówczas sugerujemy odmowę przyjęcia przesyłki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego w przewozie (sporządzenie protokołu stanowi, zgodnie z przepisami prawa przewozowego podstawę do rozpatrzenia reklamacji w zakresie szkód w transporcie).

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem możesz żądać obniżenia ceny, wymiany na produkt wolny od wad lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy.

Jeżeli chcesz reklamować produkt:

  1. Prześlij na nasz mail sklep@garrarufacosmetics.pl reklamację zawierającą dokładny opis rodzaju niezgodności, datę jej wystąpienia, określone żądanie, nr zamówienia oraz dane kontaktowe.
  2. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego produktu poprosimy Cię o dostarczenie tego towaru na nasz adres.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację. Zawsze otrzymasz od nas odpowiedź na Twoją reklamację. Ewentualny zwrot ceny sprzedaży nastąpi za pomocą przelewu na Twój rachunek bankowy.

 

Zwrot produktów (odstąpienie od umowy bez podania powodu)

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania jakichkolwiek przyczyn. Oczywiście zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie, Najlepiej napisz do nas maila na adres sklep@garrarufacosmetics.pl
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Zwroty prosimy kierować na adres: Os. Centrum 3/3, 64-330 Opalenica.
  3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Maksymalnie w przeciągu 14 dni zwrócimy Tobie całą płatność na wskazany rachunek bankowy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl